fbpx

JRC (recenze)

Hraní her je ideální možnost, jak se odreagovat od jakéhokoliv stresu. Prostě na chvíli vypnout, vzít do ruky ovladač a vrhnout se na fotbalové hřiště, na závodní okruh, nebo se připojit k boji proti mimozemským civilizacím. Herní svět se za ty roky rozrostl do závratných výšin a možná se v nejbližších letech dočkáme e-sportu i na olympiádě. V součastnosti se dá hraním her i slušně vydělávat. Co se týče nákupu her, je spousta možností. Existují specializované e-shopy, kde se kromě her prodává i herní oblečení a další merchandise. Když se řekne herní obchod, mě se na prvním místě vybaví JRC. A vůbec bych neřekl, že tento obchod je tu už od roku 1988.

Už jen hodinu a jdu spát

Výběr těch nejnovějších her, široká škála sběratelských předmětů, bazar a výkup her. To je herní obchod JRC. Pobočku už najdete v každém větším městě a pravděpodobně je to nejrozšířenější herní obchod u nás. Já jako hráč konzolových her sleduji slevy, akce i všechny možné obchody s herní tématikou a pravidelně se koukám na JRC, zda daná hra, kterou si chci koupit, není v JRC v akci. I když vím, že třeba jinde v akci stoprocentně je, vždy kouknu i na JRC. Je to i tím, že se s herními obchody a pochybnými e-shopy roztrhl pytel a stává se, že místo hry dorazí prázdná krabice.

JRC

JRC je stálice, u které moc dobře víte, že co si objednáte, to dostanete. Největší devízou obchodu ale je podle mě výkup her. Pokud nějakou hru dohrajete a nechcete si ji nechat, můžete ji do obchodu jednoduše donést a prodat ji. Buď za ní dostat hotovost, nebo na protiúčet koupit hru jinou, kterou jste ještě nehráli. Tím pádem vzniká velký trh bazarových her, které pak JRC nabízí se sníženou cenou a vy se tak dostanete k titulům, které by nové stály mnohem více.

Samozřejmě že vám v obchodě nevezmou deset let starou a do mrtva poškrábanou hru. Ale pokud nejste sběratel, nebo sysel herních krabiček, tak když hru dohrajete a vydáte se s ní do JRC, je velká šance, že za ni dostanete velkou část zpět. Například u každoroční fotbalové FIFY jde až šest set dolů z ceny, když donesete předchozí ročník hry.

JRC

Herní merchandise

Velmi dobrý je i výběr herních doplňků, oblečení nebo sběratelských figurek. Bohužel se často stává, že toho spousta není skladem i delší dobu, tady nevím, kde je problém, ale je to dlouhodobý problém. Také nejde objednat bazarové hry z jiné prodejny na druhou. Pokud mají něco na skladě v Praze, do Olomouce do nepošlou. Musíte si pro to buď zajet, nebo počkat, až to bude i v daném městě.

Tak jako tak lidé podle mě rádi do JRC chodí, protože ho znají, protože to je velká značka a protože mají dobrý a živý marketing. Když ale budete chvíli pátrat na internetu, najde spoustu dalších dobrých herních obchodů, kde mají také zajímavé slevy a akce. I tak je JRC jistota, kde si vždy hru koupíte nebo prodáte ať se děje cokoliv.

A co vy, hrajete hry? A kde je nakupujete? Neváhejte a napište nám do komentářů.